Oldalunkon cookie-kat használunk a jobb teljesítmény és testreszabott tartalom érdekében.
onlineprima.hu
Termékek keresése

Vásárlói panaszok kezelése

Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy kérjük, hogy reklamációjával kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal az elérhetőségek menüpontban található telefonszámok és e-mail címek egyikén. Panaszát az Online Príma rögzíti és egy éven keresztül megőrzi, illetőleg intézkedik a panasz kivizsgálása érdekében az ÁSZF 17. pontjában foglaltak szerint.

Panaszának elutasítása esetén az alább felsorolt szervekhez fordulhat:

Felügyeleti szerveink és jogorvoslati lehetőségek:

  1. a járási állategészségügyi és élelmiszer-ellenőrző hivatalok, elérhetőségek: http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista

  2. Alsónémedi Nagyközség Önkormányzat Jegyzője
    Cím:2351 Alsónémedi, Fő u. 58.
    Telefonszám:29/337-101, 29/337-362
    E-mail:

  3. Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
    Cím:1052 Budapest, Városház u. 7.
    Telefonszám:+36-1 450-2598
    E-mail:

  4. Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
    Cím:1088 Budapest, József krt. 6.
    E-mail:

  5. Budapesti Békéltető Testület
    Cím:1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Telefonszám:1/488-2131
    E-mail:

Szavatosság, reklamáció:

A Vevőt a vonatkozó jogszabályi rendelkezések alapján szavatossági jog illeti meg. A szavatossági jog alapján a Vevő hibás terméket nem köteles átvenni, illetőleg a hiba felfedezését követően a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles azt a webáruház felé jelezni. A szavatossági jog érvényesítése esetén a Szállító a szavatossági jogoknak a jogszabályban meghatározott sorrendje szerint jár el.

Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy kérjük, hogy reklamációjával kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal a weboldalon megadott elérhetőségeken (e-mail, telefonszám).